dinsdag 17 maart 2015

BABYKAART MET ORGANZAROOSJES


Hallo allemaal,
 
 
Vorige week heb ik deze babykaart gemaakt voor de workshop.
Het idee komt van het voorbeeldplaatje wat op de aanbiedingset van
Marianne Design staat. Baby set PA4004
 
 

 
 
 
Het is een erg leuk pakket met een Pretty Papers Bloc Eline's Romantic,
een clear stempel EC0139, Paper Roses RB2213, en Silk Lace JU0915.
Het complete pakket kun je hier bekijken.
 
Natuurlijk heb ik er mijn eigen draai aan gegeven, door o.a.
een andere mal ( LR0293 ) te gebruiken.

 
De roosjes zijn zelfgemaakt van organzalint.
 
 
 
 
 
De dames van de workshop vonden het erg spannend,
maar waren erg enthousiast toen het allemaal lukte.
 
Wil je de roosjes ook maken?
Het filmpje kun je hier vinden.


Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
 
Tot de volgende kaart.....
 
Kreatieve groetjes,   Adri


1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart, ik ben fan van Eline Pellinkhof maar dat wist je al ;-) Lief zo, met die roosjes!

    BeantwoordenVerwijderen