woensdag 21 oktober 2015

TIJD VOOR EEN CANDY...........








Hallo allemaal,
 
Hoe vinden jullie deze 4 Filigraandoosjes?
Zijn ze niet schattig?
Je kunt ze zo neerzetten met een (nep)lichtje,
of er een lekkere bonbon in doen om cadeau te geven,
of straks leuk in de kerstboom hangen.
 
Deze 4 doosjes kun je winnen in een Candy.
 
Wat moet je doen om ze te winnen? :
 
* volger zijn of worden op mijn blog
*een reactie achterlaten onder dit bericht
* de candy in de sidebar van je blog plaatsen.
 
Deze candy loopt t/m zaterdag 31 october
 
 
 
Kreatieve groetjes,   Adri

10 opmerkingen:

  1. Hoi Adri. IK heb de candy op mijn blog gezet. Lukt prima. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de moeite Trijntje. Groetjes en tot ziens, Adri

      Verwijderen
  2. Hallo Adri,
    Ik ben net volger bij je geworden....ik kwam via via op je blog en vind het prachtig!
    Ik heb net je candy in mijn sidebar gezet en waag heel graag een kansje.
    Lieve groetjes en dank voor de kans,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via het blog van Trijntje en Diny deze blog ontdekt. veel leuks op te zien! En ik waag natuurlijk ook een kansje voor deze toffe candy! Alvast dankjewel!
    Zet het straks ook op mijn blog!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Adri,
    via Trijntje hier gekomen ....en wat een geweldige leuke lantaarntjes zijn dat...ook ik doe heel graag een kansje wagen op deze super leuke candy.....Ik ben ook gelijk volger geworden...en zet zometeen de candy in mijn sidebar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een originele candy, zou leuk zijn om die te winnen! Je candy staat in mijn sidebar.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gave lantaarntjes, ja super om die te winnen
    volger was ik al en zal zo meteen de candy op mijn blog plaatsen
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo wat een leuke candy ik ben via Rosina op je blog gekomen en doe graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Adri!
    I am your new follower.
    Thanks for the chance to win this beautiful candy.
    I addet it on my sidebar so that you can get more followers.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen