maandag 24 april 2017

Kaart met layered stamps

Hallo allemaal.

Onlangs zijn er bij Marianne design allemaal leuke layered stamps uitgekomen oa van hortensia's   TC0854 Daar heb ik een kaart mee gemaakt. Het is best even oefenen met de kleuren. Heb voor het maken van de kaart memento en distress inkt gebruikt . Heb gemerkt dat je eerst met lichte kleuren moet beginnen op  de site van Marianne design staat een kleuren kaart. Dit is de link  http://www.mariannedesign.nl/t168/stempels  daar kun je zien wat voor kleuren zij gebruiken. Ik heb zelf wat bedacht....
Voor het maken van de kaart verschillende pretty paper blokken gebruikt.. De grote mal die ik heb gebruikt is de CR1404  voor de afwerking nog wat vlinders op de kaart gezet gemaakt met CR1354 

Zoals jullie zien heb ik de hortensia er later op geplakt met foampjes. Heb het witte papier met de inkt wat gekleurd. Van de mal een stukje afgehaald. De tekst is  gemaakt met tekst stempel CS0987.
Ik vind het heel leuk om met deze stempels te werken. Je krijgt iedere keer weer een andere bloem door de kleuren. Heel verassend. Ik hoop jullie  te kunnen inspireren met deze kaart.  Groeten Trijntje

1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart Trijntje!
    Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen